Kop van een bericht

Wij begrijpen als geen ander dat het onderhouden van uw vastgoed essentieel is om een comfortabele en professionele omgeving te realiseren voor de gebruikers. Onze gespecialiseerde dienstverlening is in de afgelopen decennia ontstaan om u te helpen bij het plannen, coördineren en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden, zodat u totaal ontzorgt kunt worden.


Waarom Kiezen voor Projectbegeleiding bij Planmatig Onderhoud?

Planmatig onderhoud is van cruciaal belang om de levensduur van uw kantoorgebouw te verlengen en een positieve indruk achter te laten op werknemers, bezoekers en klanten. Echter, het succesvol uitvoeren van onderhoudsprojecten vereist een zorgvuldige planning, coördinatie en afstemming van alle belanghebbenden en aandacht voor detail. Op dit vlak is projectbegeleiding door onze specialisten een echte meerwaarde.

Onze werkwijze

1 – De Start:

We beginnen met het in kaart brengen van de situatie, wensen, mogelijkheden en de onderhoudsbehoeften. Dit omvat een gedetailleerde inspectie van de huidige staat van het gebouw(deel), identificatie van potentiële problemen of risico’s en het vaststellen van prioriteiten en de wettelijke randvoorwaarden.

2 – Aangepast Plan:

Op basis van het eisen en wensenpakket stellen we een Plan van Aanpak op voor de omschreven projectomvang. Dit omvat een tijdschema, kostenraming en een overzicht van de benodigde middelen en materialen. Hierin nemen wij gelijk een globale risico-inventarisatie op, zodat mogelijke knelpunten benoemt, omschreven en toebedeeld kunnen worden als aandachtspunt.


3 – Coördinatie:

Onze specialisten nemen de coördinatie en regie op zich tussen verschillende betrokken partijen, zoals aannemers, leveranciers en interne belanghebbenden. Dit minimaliseert de kans op vertragingen en conflicten tijdens het project. Waar nodig wordt direct bijgestuurd of geëscaleerd naar betrokkenen om eventuele uitloop of aanpassingen van de planning te voorkomen.


4 – Uitvoering en Toezicht:

We zorgen voor een soepele uitvoering van het project. We houden toezicht middels geplande en ongeplande locatie bezoeken en kijken naar het werken conform voorschriften en/of het wettelijke kader. Ons team houdt toezicht op de voortgang, kwaliteit en naleving van veiligheidsnormen.


5 – Rapportage:

Gedurende het project voorzien we u regelmatig van gedetailleerde voortgangsrapporten. Transparantie is van essentieel belang voor ons, zodat u altijd op de hoogte bent van de stand van zaken en de voortgang.

6 – Eindoplevering en nazorg:

Na voltooiing van het onderhoudsproject zorgen we voor een grondige inspectie om er zeker van te zijn dat alles naar behoren functioneert. Indien nodig bieden we nazorg en aanvullende aanbevelingen. Wij vragen de betrokken de toegezegde documentatie, opleverdocumenten en eventuele (herziene) tekeningenpakketten aan te leveren, zodat het gebouwdossier weer volledig up-to-date is.

Onze werkwijze

Voordelen van Onze Dienstverlening

  • Professionele aanpak en gedegen projectbegeleiding en regievoering door ervaren vastgoedexperts.
  • Verminderde verstoring van de dagelijkse bedrijfsvoering. Wij ontzorgen u volledig en zijn ter zake kundig.
  • Kostenbesparing door effectieve planning en uitvoering.
  • Verlengde levensduur van uw vastgoed. Wij zorgen voor optimaal vastgoedonderhoud en maximaal resultaat.
  • Verbeterde werkomgeving voor werknemers en bezoekers. Zowel tijdens als na het uitgevoerde project.

Kortom, onze projectbegeleiding biedt een integrale oplossing voor uw project. Neem vandaag nog contact met ons op om te bespreken hoe we u in uw projecten kunnen ondersteunen en u totaal ontzorgen.

Neem contact op

Middels onze Whatsapp-functie zijn wij in staat om uw vragen 24 uur per dag te beantwoorden. Wij schakelen snel en zorgen er voor dat u zo snel mogelijk het antwoord op de door u gestelde vraag ontvangt. Natuurlijk kunt u uw vragen per email aan ons kenbaar maken. Wij beloven een reactie binnen één werkdag.

Service betekent voor ons niet alleen het snel reageren op vragen; service betekent ook snel kunnen handelen en begrip hebben voor de situatie in uw organisatie. Wij zullen dan ook te allen tijde proberen u zo snel mogelijk te kunnen voorzien van de gewenste antwoorden en/of adviezen.

Wij overtreffen graag uw verwachtingen en doen daar onze uiterste best voor. Tevreden klanten zijn namelijk terugkerende klanten die anderen weer op onze dienstverlening wijzen.