Kop van een bericht
Middels het opstellen van een energielabel krijgt u inzicht in de ‘huidige energieprestatie’ van het object ten tijde van de opname. Dit wordt beoordeeld middels de NTA8800-methodiek die is vastgelegd in de ISSO. Dit is een landelijke normering. Indien de huidige energieprestatie van het object niet gewenst is, kunnen wij voor u het resultaat van bepaalde verduurzamingsmaatregelen voor u prognosticeren. Door deze verbeteringen als ‘scenario’ in de software in te voeren krijgt u inzicht van de energieprestatie na het doorvoeren van de betreffende maatregelen. Door de uitkomsten van deze verduurzamingmaatregelen in relatie te zetten tot de investeringsomvang ontstaat duidelijk inzicht in de potentie van een object in relatie tot de noodzakelijke investering.
In de afgelopen jaren hebben wij op basis van feedback en doelgerichte vragen van onze partners een doelmatige en concreet ‘maatwerkadvies-format’ vorm gegeven. Middels het fictief doorvoeren van diverse verduurzamingsmaatregelen (en combinaties van verduurzamingsmaatregelen) krijgt u inzicht in de mogelijkheden van uw object.
Onderstaand treft een voorbeeld van een de mogelijkheden van een fictieve locatie. Hierin is middels één oogopslag duidelijk wat de kosten en wat het resultaat zal zijn van het doorvoeren van diverse verduurzamings-maatregelen.
Onze maatwerkadviezen zijn, binnen bepaalde kaders, geheel naar uw wens vorm te geven. Hiermee kunt u bepaalde onderdelen extra belichten of voor u onnodige informatie weghalen om een doeltreffende adviesstuk voor uw eindverantwoordelijke vorm te geven. Wij hebben voor een aantal opdrachtgevers ‘eigen formats’ die geheel voldoen aan de interne vraagstelling uit de betreffende organisaties.
Neem contact op
Middels onze Whatsapp-functie zijn wij in staat om uw vragen 24 uur per dag te beantwoorden. Wij schakelen snel en zorgen er voor dat u zo snel mogelijk het antwoord op de door u gestelde vraag ontvangt. Natuurlijk kunt u uw vragen per email aan ons kenbaar maken. Wij beloven een reactie binnen één werkdag.
Service betekent voor ons niet alleen het snel reageren op vragen; service betekent ook snel kunnen handelen en begrip hebben voor de situatie in uw organisatie. Wij zullen dan ook te allen tijde proberen u zo snel mogelijk te kunnen voorzien van de gewenste antwoorden en/of adviezen.
Wij overtreffen graag uw verwachtingen en doen daar onze uiterste best voor. Tevreden klanten zijn namelijk terugkerende klanten die anderen weer op onze dienstverlening wijzen.